Pzt – Cmt: 8:00 – 18:30
+90 (0212) 886 7241 – (0212) 659 4791
Whatsapp: (+90) 533 736 15 87

Sıkça Sorulan Sorular

Sizlerin seçimi ve talebi doğrultusunda belirlenen ürünlere bilgisayar ortamında logonuz yada baskısı yapılacak olan görselin bilgisayar ortamında ön görseli hazırlanarak sunulur. Bu formda baskı renk hatası, imla hataları ve diğer istemediğiniz olumsuzluklara karşın tüm detayları incelemeniz ve eksiklik yok ise onaylayarak bizlere faks yada e-mail yolu ile ulaştırmanız istenir. Bu aşamadan sonra müşteri temsilcisi arkadaşlarımızın size yolladığı sipariş formunda, ürün sipariş adeti, baskı seçeneği ve şekli, sipariş bedeli, yatırılması gereken ön iş avansı ve kalan bakiye ödeme şekli, ürünlerin teslim tarihi, banka hesap bilgilerini görebilirsiniz. Anlaşma şekline göre gerekli ön avansı yatırmanız durumunda ürünlerinizin imal süreci başlatılır. Bu süre içerisinde her hangi bir aksama veya ürün stok sıkıntısı gibi sorunlar olur ise müşteri temsilcisi arkadaşlarımız sizlerle iletişime geçerek gerekli bilgileri verecektir. Promosyon ürünü siparişlerinizin imal sürecinin tamamlanması ardından sizden ürünlerinizin ne şekilde alınacağı hakkında bilgi istenir. İstanbul dışında iseniz, anlaşmalı olduğunuz bir kargo firması olup olmadığı sorulur. Yok, ise kendi anlaşmalı kargolarımızdan birini veya ambar seçeneklerini seçmeniz istenir ve ürünleriniz tercihinize göre kargoya veya ambara verilir. Lidersan Promosyon olarak kargo süresi de tarafımızca takip edileceğinden istediğiniz zamanlarda arayarak bilgi alabileceğiniz gibi kargo takip numarasından kendinizde takip edebilirsiniz.

Lidersan promosyon ürettiği tüm duvar saatlerine 2 yıl üretici garantisi vermektedir.

Lidersan Promosyon’un bir alt kuruluşu olan Botanik Promosyon ürünleri ziraat teknisyenlerimizin üretim proseslerinden geçmektedir bu sayede ürünlerimiz teknik bilgilerle hazırlanmakta ve bu sayede gerekli dayanıklılık parametrelerini karşılamaktadır ayrıca ürünlerimiz taşımaya uygun ambalajlarla sizlere ulaştırılmaktadır.

Öncelikle size gelen ürünlerde bir sorun olduğuna kanaat getirdiğinizde, Siparişinizi takip eden müşteri temsilciniz ile irtibata geçmeniz ve durum hakkında bilgi vermeniz gerekmektedir. Müşteri temsilcilerimiz sizlerden ürünlerin tamamında mı yoksa birkaç üründe mi sorun olduğunu anlamak için gerekli kontrolleri yapmanızı ister. Sorunlu ürünlerin sayısı az ise geri gönderim yapmadan telafi yoluna yada iade fatura ile sorun çözülebilir. Genelinde sıkıntı varsa ürünler sizden geri alınarak anlaşma şekline göre tekrar imalat programına alınır.

Promosyon kelimesi, Fransızca’ dan anadilimize gelmiş bir sözcüktür ve var olan bir hareketi fazlalaştırma, var olan bir hareketi çoğaltma gibi anlamları bulunmaktadır. Türkiye’de promosyon kelimesiyle birlikte ilk akıllara gelen ise hediye ve hediyelik eşyalar olmaktadır. Fakat promosyon sözcüğünün asıl anlamı hediye ve hediyelik eşya değil, firmanızın adını gündelik hayatın her alanına taşıyan bir reklam ve tanıtım aracıdır.
Firmalar, isimlerini ve ürettiği yada pazarladığı malları ülkesinde ve dünyada tanıtmak ve muhtemel müşterileriyle bağlantıya geçmek için promosyon ürünlerinden faydalanırlar. Bu anlamda bir çok ürün promosyon özelliği kazanmakta ve tüm dünyaya sunulmaktadır.
Promosyon, hayatımızın her alanına gerekli olan ürünleri içerir. Dolayısıyla sadece imal edene ya da satış yapan firma ya da kişilere değil, kullanıcıya da fayda sağlar. Üretici – Tüketici yakınlaşmasına yardımcı olur. Masa seti ve masa sümeni,duvar saati,duvar panosu, anahtarlık,canlı bitkiler ve muhtelif plastik ürünler gibi malzemeler en çok tercih edilen promosyon ürünlerindendir.